Slider

TRX

TRX Suspension Training sau Antrenamentul Suspendat TRX este tipul de antrenament care a revolutionat pregatirea fizica si reprezinta antrenament in suspensie cu ajutor a doua corzi in unde in permanenta avem cel putin un punct de sprijin in contact cu solul si un altu (cel putin) in suspensie(un singur punct).

TRIGGER POINT

Punctele de tensiune (trigger points) sunt mici noduri din mușchi care se dezvoltă când mușchiul este accidentat sau suprasolicitat.

POWER BANDS

Cea mai mica sala din lume, intr-un sac, la tine acasă. Exercițiile noastre sunt ușor de înțeles și de implementat.

THERA GUN

Adâncimea, viteza și forța sunt cheia oricărui tratament muscular profund, dar Theragun are un impact asupra mușchiului cu o combinație precisă, calibrată științific, pentru a avea beneficii terapeutice mai mari pentru organism.

FLOWIN

Principiul de bază ale conceptului FLOWIN® se bazează pe mișcări verticale constrânse pe o placă mare, în timp ce fricțiunea este exersată de mici discuri care alunecă pe placă.

GUN-EX

GUN-eX® utilizează principii unice de formare și educație cu echipe de sportivi profesioniști din întreaga lume folosind funiile elastice COBRA, din cauciuc natural si invelis CORDURA.

VIBRAM FIVE FINGERS

Principala caracteristică a pantofilor VIBRAM FIVE FINGERS este talpa cu cinci degete de cauciuc care, la fel ca o mănușă flexibilă, ajută la articularea naturală a piciorului, la stimularea mușchilor membrelor inferioare, ajutând persoana care îi poartă să simtă libertatea mișcării, mobilitatea la superlativ, confortul și aderența necesară antrenamentului pe diferite categorii de sol.

TIGUAR

Alege-ți propria cale, în ton cu tine. În ton cu corpul, mintea și inima. Profită la maxim de momentul prezent din viața ta.

MOBILITY STICK

Sistemul combină mobilizarea, antrenamentul de forță și stretchingul profund al fasciei pentru a crește performanța atletică, pentru a reduce riscul de accidentari și pentru a accelera recuperarea.

POWER PLATE

Antrenamentul Power Plate folosește o platformă vibrantă ce face mușchii să se contracte de 25 până la 50 de ori pe secundă. Spre deosebire de alte forme de exercițiu care lucrează doar pe aproximativ 40% din fibrele musculare.